Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Η Ντόρα Μπακογιάννη Στου Παπάγου!


Εκδήλωση  προς τιμήν της κας Ντόρας Μπακογιάννη πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη13 Ιουλίου στη Στρατιωτική Λέσχη Παπάγου. Υπεύθυνος της εκδηλώσεως Ο Κύριος Κωνσταντίνος Φιλιππακόπουλος , μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Συμμαχίας. Η παρουσία γνωστών και φιλών ήταν ιδιαίτερα μεγάλη. Μεταξύ των εκλεκτών προσκεκλημένων διακρίναμε, τον ΚύριοΧρήστο Δασκαλόπουλο, Αντιδήμαρχο Χολαργού, την Κυρία Ελένη Ευαγγελοπούλου, Δημοτική Σύμβουλο και πρόεδρο του ΔΟΠΑΠ, επίσης την εκδήλωση τίμησαν με τη παρουσία τους ,Ο Κύριος Θεόδωρος Δαμιανός, πρώην Υπουργός ,Ο Γραμματέας της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Κύριος Ιωάννης Οικονόμου, Ο επιχειρηματίας, Κύριος Κωνσταντίνος Μπουγάς,Ο αρχιτέκτων και χορηγός Κύριος Μπάμπης Στάϊκος.  

<<Η χώρα χρειάζεται το καινούργιο, το υγιές. Αυτό είναι η Δημ. Συμμαχία. Η Δημ. Συμμαχία δεν θα ακολουθήσει τον δρόμο του λαϊκισμού αλλά της αλήθειας.>>
<<Εμείς πιστεύουμε ότι η θέση της Ελλάδας είναι μέσα στην Ευρώπη, και παρά την κρίση που υπάρχει στην Ευρώπη ,αυτή είναι η μόνη μας λύση…>>

<<Είμαι όντως παλιά πολιτικός όπως από πολλούς έχει ειπωθεί. Έχω ζήσει την Ελλάδα της Ευρυτανίας , την Ελλάδα της Αθήνας και έχω ζήσει και πολλές διαφορετικές κυβερνήσεις. Tόσα χρόνια τόση απελπισία στα μάτια του κόσμου δεν έχω ξαναδεί!.>>
<<Δεν θέλω μετά από τις οποιεσδήποτε εκλογές να με κοιτάξετε και να μου πείτε αλλά μας έλεγες και άλλα κάνεις!>> ,μερικές από τις εύστοχες επισημάνσεις της προέδρου της Δημοκρατικής Συμμαχίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου